APRILIA na výstavě INTERMOT 2016

Thumbnail image for ~/Handlers/Linker.ashx?name=img_4243131_13312_17408_321849344_4538.jpg

Aprilia představila v Kolíně pro rok 2017 především vylepšené stávající modely, ale také jednu novinku.

 

Tuono 125 Euro 4

Novinkou je malé Tuono 125. Vzhled je hodně podobný velkému bráškovi z Noale. Motor plní emisní normu Euro 4 což znamená, že je vybaven systémem ABS. Srdcem malého Tuňáka je 4-taktní vodou chlazený agregát s elek.vstřikováním paliva. Jízdní pozice byla upravena pro co největší pohodlí a maximální ovladatelnost motocyklu. Standardně je malé Tuono vybaveno USB portem.

 

Tuono V4 1100 Euro 4

Nejvýraznějších změn najdeme na velkém Tuonu. Jedná se především o elektroniku ale změny jsou i na podvozku – inovovaná přední vidlice Öhlins NIX (verze Factory) a brzdy, protože Tuono bude osazeno na předku monobloky Brembo M50.

Nejvíce novinek najdeme v balíčku systému APRC:
Aktualizací prošla kontrola trakce (ATC) a kontrola přizvedávání předního kola (AWC). Oba systémy lze nastavovat i při plném plynu. Modernizaci zaznamenal systém Launch Control (ALC) – systém zajišťuje co nejkratší zrychlení startu z místa. Rychlořazení (AQS) umožňující řazení pod plným plynem a bez použití spojky lze nově využívat i při podřazování. Novinkou systému APRC je tempomat ( ACC ) a Pit Limiter ( APL ) pro nastavení rychlosti při průjezdu pit line.

Nový systém ABS je vybaven jednotkou Bosch 9.1MP pro co nejlepší bezpečí při brždění v náklonu. Za zmínku stojí určitě i nový barevný TFT displej, který umí spolupracovat s chytrým smartfonem. A jako poslední najdeme změny v barevném provedení.

 

RSV4 Euro 4

Změnou si prošla i kapotovaná RSV4. Vpředu najdeme u verze Factory vidlici Öhlins NIX a o zadní pérování se stará Ohlins TTX.

Stejně jako u Tuona prošel faceliftem systém APRC. Nově má tedy i RSVčko downshifter (podřazování bez ubrání plynu a bez spojky ) a systém ABS je vybaven jednotkou BOSCH 9.1 MP která pomáhá omezovat vztlak na zadní kolo během prudkého brždění.

Jako další novinkou je tempomat  a TFT displej.

Po motorické stránce se upravilo nastavení řídící jednotky, resp. posunutí omezovače o 500 otáček.

Fotogalerie

Thumbnail image for ~/Handlers/Linker.ashx?name=img_4243158_13312_17408_321851392_4538.jpg
Thumbnail image for ~/Handlers/Linker.ashx?name=img_4243185_13312_17408_321853440_4538.jpg
Thumbnail image for ~/Handlers/Linker.ashx?name=img_4243212_13312_17408_321855488_4538.jpg
Thumbnail image for ~/Handlers/Linker.ashx?name=img_4243239_13312_17408_321857536_4538.jpg
Thumbnail image for ~/Handlers/Linker.ashx?name=img_4243266_13312_17408_321859584_4538.jpg
Thumbnail image for ~/Handlers/Linker.ashx?name=img_4243293_13312_17408_321861632_4538.jpg
Thumbnail image for ~/Handlers/Linker.ashx?name=img_4243320_13312_17408_321863680_4538.jpg
Vyrobil Informsys | WEBB Creative